Wednesday 9 December 2015

Tempahan Tanda Nama

Entri 11
Teks: Aniza Ismail
Foto: Aniza Ismail

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Semoga para sahabat berada dalam rahmat Allah.

     Alhamdulillah, tempahan tanda nama bersulam darpada tadika 
sudah diterima. Terima kasih kepada Pn. Noora Siraj, Pengetua Tadika Minda Inovasi Klebang Restu kerana masih menjadi pelanggan setia Kak Niza. Sudah bertahun-tahun Pn. Noora menempah tanda nama dengan Kak Niza. Alhamdulillah sekali lagi dengan pemberian rezeki dari Allah ini.

     Dengan teknologi sekarang, tempahan hanya melalui wassup. Sangat senang dan cepat. Sebarang tambahan order Kak Niza terima pada bila-bila masa. Maklumlah, pendaftaran pelajar baru masih berlangsung.  Sebenarnya tempahan nametag sama macam tempahan kek. Sepanjang tahun tempahan masih lagi diterima.

     Para rakan pembaca tidak perlu takut untuk membeli mesin sulam berkomputer. Ini kerana banyak projek boleh dibuat sama ada sebagai hobi atau untuk mencari pendapatan tambahan. Malah banyak rekaan corak boleh didapati secara percuma dari internet, dibeli atau ditempah blok sulaman  yang dikehendaki.

     Pendapatan kasar tempahan nametag bagi satu sekolah boleh mencecah RM1500, bergantung kepada jumlah pelajar yang menempah dan caj yang dikenakan. Amat berbaloi untuk memiliki sebuah mesin sulam berkomputer. :)





Sekian dulu daripada saya.

Semoga Allah mencukupkan agama dan rezeki kita.

Wassalam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...