Thursday 23 November 2017

Projek 2018

Entri 39

Teks ;:Aniza Ismail
Foto : Aniza ismail
email : pnanizaismail@gmail.com
fb : https://www.facebook.com/aniza.ismail

fb Page :  AriessaEmbroideryCraft  


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

            Alhamdulillah, masih dipanjang umur kita hingga ke saat ini. Syukur atas segala nikmat dan rezeki yang tak terhintung ini. 


          Esok hari terakhir sesi persekolahan 2017. Dua orang anak Achik Niza yang tinggal di arama akan balik esok. Riuh sikit rumah mulai esok. Maklumlah dah mula cuti sekolah.

          Achik Niza tak cuti. Makin ligat menjahit kalau waktu cuti sekolah. Projek 2018 pun dah masuk. Antara yang berada dalam senarai tertinggi ialah baju sekolah dan tudung sekolah anak-anak,  tanda nama untuk sekolah, tadika dan orang perseorangan , beg guru, kotak pensil guru dan pelajar serta  pembalut buku rekod mengajar guru . Tempahan memang dah berderat menunggu giliran.

          Dua hari lepas Achik Niza sempat ke Jakel Ipoh untuk meninjau harga dan kain-kain cotton. Sempatlah Achik Niza membeli beberapa meter kain yang berkenan dihati.

         Semua tu kain cotton. Ada Japanese cotton, silky cotton dan printed English cotton. Kain cotton ini perlu digamkan dengan cotton stabilzer. Biasanya Achik Niza guna kod 5550 atau 5555. InsyaAllah hasilnya cantik dan tegap.


          Semoga segala perancangan berlajaln dengan lancar. Aminn. Cukuplah dulu buat kali ni. Jumpa lain dilain waktu.




Sekian.

Wassallam
~Achik Niza~
www.wasap.my/60124626509



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...