Friday 1 December 2017

Ulasan kelas ABDR

Entri 44

Teks ;:Aniza Ismail
Foto : Google
email : pnanizaismail@gmail.com
fb : https://www.facebook.com/aniza.ismail
fb Page :  AriessaEmbroideryCraft



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.


          Alhamdulilah dengan izin Allah akhirnya Achik Niza berjaya ke entri yang ke-44 iaitu entri terakhir dalam kelas penulisan blog di bawah bimbingan Puan Masayu Ahmad, pengasas Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR)


        Achik Niza  ingin mengucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada Puan Masayu Ahmad selaku guru bimbingan penulisan asas blog ini. Semasa melayari inernet dan mencari maklumat tentang bekerja di rumah, Achik Niza terjumpa dengan ABDR. Achik Niza terus mendaftar untuk menyertai kelas penulisan blog sebaggai salah satu persediaan untuk bekerja di rumah seperti yang diimpikan.


      Kelas bimbingan ini sangat bagus kerana ia dijalankan secara atas talian.  Ahli kumpulan diserap ke dalam grup facebook dan kumpulan kecil whatsapp untuk dibimbing. Puan Masayu sentiasa memberi bimbingan dan dorongan supaya menyiapkan 44 entri dalam tempoh yang ditetapkan. Berlaku komunikasi dua hala dan semua persoalan dijawab dengan cepat dan jelas.


        Apabila berada di dalam grup whatsapp, Achik Niza juga boleh mengambil pengajaran daripada penyelesaian permasalahan ahli kumpulan yang lain. Malah, ahli kumpulan sentiasa memberi galakan antara satu sama lain.

         Puan Masayu juga sentiasa menyemak tugasan yang dihantar. Teguran akan diberi jika terdapat sebarang kesilapan. Dalam kelas ini juga diajar teknik penulisan untuk menaikkan nama kita dalam enjin carian di internet. Alhamdulillah, semalam Achik Niza telahpun menyiapkan tempahan sulaman logo pada baju koperat . Pelanggan mendapat maklumat tentang sulaman Achik Niza daripada internet. 

        Sebagai kesmpulan, Achik Niza sangat berpuashati dengan kelas ini. Semoga Puan Masayu dan pasukan ADBR beliau terus dapat membantu ramai insan yang teringin untuk bekerja dari rumah.

     
Sekian.

Wassallam
~Achik Niza~
www.wasap.my/60124626509













       

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...