Sunday 27 September 2015

Secretleaf Mesra Wudhuk dan Solat.

Entri 3

Teks; Aniza Ismail
Foto: Google Image


Assalamualaikum dan salam sejahatera.

Semoga semua rakan berada dalam rahmat Allah.

   Alhamdulillah, pada hari Jumaaat lepas, posmen telah datang menghantar bungkusan pos laju. Saya memang tertunggu-tunggu bunyi motorsikal posman. Maklumlah sejak menggunakan produk keluaran Secretleaf, saya sudah tidak menggunakan  produk lain.

   Faktor tiada bahan kimia, lulus halal JAKIM dan mesra wudhuk serta solat menyebabkan saya guna produk tersebut. Kesan penggunaanya juga amat positif. Ada kawan saya yang mencuba set mini dan sangat gembira kerana jeragatnya semakin berkurangan.Saya tumpang gembira bagi pihak beliau juga. Alhamdulillah kerana dapat menolong mencari penyelesaian kepada masalah jeragat beliau.

   Sekian dulu perkongsian hari ini. Jika ada kelapangan masa, saya akan berkongsi pula jenis-jenis rangkaian produk Secretleaf serta kebaikannya. Insya Allah.

   Sehingga bertemu lagi dalam entri seterusnya.

Sekian.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...