Friday 16 March 2018

Pembuka Tirai 2018

Entri 46
Teks ;:Aniza Ismail
Foto : Google
email : pnanizaismail@gmail.com
fb : https://www.facebook.com/aniza.ismail
fb Page :  AriessaEmbroideryCraft

           Syukur alhamdulillah. Akhirnya Achik Niza diberi kesempatan untuk membuat coretan sebagai pembuka tirai 2013, walaupun sekarang sudahpun pertengahan Mac. Telah beberapa kali Achik Niza cuba mencari masa untuk  menulis, tapi kali ni baru terasa ada kelapangan masa.

          Sejak Disember lagi Achik Niza mendapat tempahan tanda nama bersulam sama ada  secara pukal atau orang peseorangan. Ada pelanggan lama yang setia dan alhamdulillah ada juga pelanggan yang baru. Email, wassup dan sistem perbankan secara atas talian membuatkan tempahan dan urusan menjadi senang dan cepat.

         Lega sangat kerana semua siap mengikut yang dirancang. Syukur juga kerana ada pembantu yang setia menolong menyiapkan beribu-ribu kepingan tanda nama bersulam. Semua ni berlaku dengan izinNya. 

        Projek lain dah sedia beratur. Sudah ada orang bertanyakan sampel hadiah hari guru, tempahan sejadah dan telekung untuk  menyambut ramadhan, serkup kepala, kotak pensil dan macam-macam lagi. Alhamdulillah rezeki semuanya tu. 

        Kain-kain line kuning untuk tanda nama bolehlah disimpan dalam rak. Giliran kain lain pulak untuk diproses. Semoga kali ni juga semua tempahan siap seperti yang dirancang. Amiinn.



Sekian.
Wassallam
~Achik Niza~
www.wasap.my/60124626509

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...